
ULTIMELE STIRI
Saint-Gobain anunță lansarea unui joc de tipul Serious Game pentru a facilita recrutarea și descoperirea de noi talente: SAINT-GOBAIN BRAIN
Saint-Gobain lansează propriul Serious Game, un joc online ...
Start înscrierilor pentru cea de-a șaptea ediție a Bringing Light to Life Architectural Design Awards.
VELUX are onoarea să invite arhitecți și designeri din E...
Grupul VELUX se angajează în parteneriat cu WWF să sechestreze amprenta sa istorică de carbon și să devină neutră de carbon la nivel Global
Grupul VELUX se angajează să reducă viitoarele sale emisi...
Novatik NATURA | Ţigle metalice cu acoperire de rocă vulcanică
Fie că vorbim de un cămin nou sau de renovarea unei locuin...
Mehler Texnologies® se alătură Grupului Freudenberg
Textile în Transformare – este ceea ce facem la Mehler T...
Mehler Texnologies® se alatura Grupului Freudenberg
Hueckelhoven, 12 Mai 2020. Textile in Transformare – este ...
Participă și tu la manifestările expoziționale home & deco ale anului 2020
În perioada 2 – 5 aprilie 2020, în cadrul Centrului Expo...
Isopan Est a lansat LEAF în România - cea mai nouă tehnologie dezvoltată pentru panouri termoizolante, dedicată clădirilor sustenabile
Isopan Est, lider de piață în producția de panouri metal...
SAINT-GOBAIN ÎŞI REAFIRMĂ ANGAJAMENTUL PENTRU ATINGEREA OBIECTIVULUI “ZERO EMISII DE CARBON” PÂNĂ ÎN 2050
Saint-Gobain anunţă semnarea pactului global „Business a...
Novatik NATURA – o noua generație de țigle metalice cu acoperire de rocă vulcanică
Compania Novatik lansează un nou produs în gama sistemelor...
BIFE-SIM dezvăluie tendințele 2019/2020 în mobilier și design interior!
BIFE-SIM 2019, târg internațional de mobilă, echipamente ...
15 ANI DE EXCELENȚĂ ÎN PIAȚA ACOPERIȘURILOR PREMIUM, 15 ANI DE SUCCES! FINAL DISTRIBUTION DEVINE NOVATIK.
Compania Final Distribution, producător de sisteme de înve...
15 ANI DE EXCELENȚĂ ÎN PIAȚA ACOPERIȘURILOR PREMIUM, 15 ANI DE SUCCES! FINAL DISTRIBUTION DEVINE NOVATIK.
Ultimele stiri » Mansarde si Acoperisuri | 21 august 2019
Compania Final Distribution, producător de sisteme de învelitori, își
schimbă numele în NOVATIK. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia
noastră de comunicare și rebranding, această schimbare marcând 15 ani de la înființare
și 8 ani de la statutul de trader la cel de producător.
“Schimbarea
numelui companiei se afla pe lista noastră de obiective de ceva vreme, însă
anul acesta a prins contur ca o încununare a tot ceea ce reprezentăm noi.
Practic, această decizie a venit odată cu împlinirea a 15 ani de activitate pe
piața sistemelor de învelitori din România și 8 ani de la lansarea propriului
brand: Novatik. Am considerat ca acesta este momentul oportun de a începe o
nouă filă în istoria companiei, scopul principal fiind acela de a transforma
brandul Novatik în cel mai puternic brand din România de pe piața acoperișurilor
premium”, declară Dan Mircescu, General Manager NOVATIK.
Compania activează, din anul 2004, ca reprezentant
exclusiv în România al brand-urilor Gerard (țiglă
metalică cu acoperire de piatră naturală) și Delta (membrane de protecție
pentru acoperiș), iar din 2011, moment în care compania și-a lansat propriul
brand, devine și producătoare a sistemelor de învelitori NOVATIK (țiglă metalică
în panouri mici, tablă prefălțuită, sisteme de jgheaburi și burlane).
“Una dintre valorile pe baza căreia am construit compania este INOVAȚIA.
Nu este un cuvânt oarecare pentru noi, ci este o deviză. Inovația este cea care
ne-a propulsat în business-ul cu acoperișuri și tot ea este cea care ne menține
în topul companiilor de profil.
Parte din strategia noastră de creștere pe termen lung este introducerea
de noi soluții inteligente pentru acoperiș care să-i încânte pe clienți și să
le ofere arhitecților posibilităti noi de a crea proiecte deosebite”, declară
Dan Mircescu, General Manager Novatik.
Ce înseamnă
Novatik? Esența brandului rezidă în jurul ideii de inovație și
aspirație, iar numele compus creativ, Novatik, a fost alcătuit prin alipirea
cuvintelor: “nou/novator” – făcând
trimitere la caracterul inovativ al produselor – și “atic” – cu polivalență “parte superioară a acoperișului” și
“frumusețe, bun-gust”.
Compania Final Distribution a încheiat anul 2018 cu o
cifră de afaceri de 30.9 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 8% față
de anul 2017 și un profit de 737 000 ron.
În primele șapte luni ale acestui an am înregistrat o creștere a
cifrei de afaceri de peste 23%, față de perioada similară a anului 2018, creștere susținută de brandul Novatik (la care am înregistrat
o cifră de afaceri cu 50% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut).
Anul acesta ne dorim să beneficiem de investițiile realizate în automatizare și în infrastructura, astfel că prognozăm o creștere a profitului cu 50%, profit pe care dorim să-l reinvestim ca și până acum în dezvoltarea companiei noastre și în consolidarea brandului Novatik.
--------------------------
Despre Novatik:
N O V A T I K este compania care produce sistemele de învelitori NOVATIK (țiglă metalică în panouri mici, tablă prefalțuită, sisteme de jgheaburi și burlane), fiind totodată și reprezentantul exclusiv în România al brandurilor GERARD – țiglă metalică cu acoperire de piatră naturala șiDELTA– membrane de protecție pentru acoperiș .
Mai multe informații:
Alina Mircescu – PR & Marketing Manager
E-mail: alina.mircescu@novatik.ro| Web: www.novatik.ro | Facebook: Novatik Romania
Ultimele articole din categorie
Saint-Gobain anunță lansarea unui joc de tipul Serious Game pentru a facilita recrutarea și descoperirea de noi talente: SAINT-GOBAIN BRAINStart înscrierilor pentru cea de-a șaptea ediție a Bringing Light to Life Architectural Design Awards.Grupul VELUX se angajează în parteneriat cu WWF să sechestreze amprenta sa istorică de carbon și să devină neutră de carbon la nivel GlobalSINGURA REVISTA DE SPECIALITATE DIN DOMENIU




Vezi arhiva de reviste