Final Distribution, compania producătoare a sistemelor de învelitori Novatik, își schimbă numele în NOVATIK. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia noastră de comunicare și rebranding, această schimbare marcând 15 ani de la înființare și 8 ani de la statutul de trader la cel de producător.
Final Distribution, compania producătoare a sistemelor de învelitori Novatik, își schimbă numele în NOVATIK. Schimbarea numelui companiei face parte din strategia noastră de comunicare și rebranding, această schimbare marcând 15 ani de la înființare și 8 ani de la statutul de trader la cel de producător.
Final Distribution, compania producătoare a sistemelor de
învelitori Novatik, își schimbă numele în NOVATIK. Schimbarea numelui companiei
face parte din strategia noastră de comunicare și rebranding, această schimbare
marcând 15 ani de la înființare și 8 ani de la statutul de trader la cel de
producător.
”Schimbarea numelui companiei se afla pe lista noastră de
obiective de ceva vreme, însă anul acesta a prins contur ca o încununare a tot
ceea ce reprezentăm noi. Practic, aceast decizie a venit odată cu împlinirea a
15 ani de activitate pe piața sistemelor de învelitori din România și 8 ani de
la lansarea propriului brand: Novatik. Am considerat ca acesta este momentul
oportun de a începe o nouă filă în istoria companiei, scopul principal fiind
acela de a transforma brandul Novatik în cel mai puternic brand din România de
pe piața acoperișurilor premium”, declară Dan Mircescu, General Manager NOVATIK.
Compania activează, din anul 2004, ca reprezentant
exclusiv în România al brand-urilor Gerard (țiglă metalică cu acoperire de
piatră naturală) și Delta (membrane de protecție pentru acoperiș), iar din
2011, moment în care compania și-a lansat propriul brand, devine și
producătoare a sistemelor de învelitori NOVATIK (țiglă metalică în panouri
mici, tablă prefălțuită, sisteme de jgheaburi și burlane).
”Una dintre valorile pe baza căreia am construit compania
este INOVAȚIA. Nu este un cuvânt oarecare pentru noi, ci este o deviză.
Inovația este cea care ne-a propulsat în business-ul cu acoperișuri și tot ea este
cea care ne menține în topul companiilor de profil. Parte din strategia noastră
de creștere pe termen lung este introducerea de noi soluții inteligente pentru
acoperiș care să-i încânte pe clienți și să le ofere arhitecților posibilităti
noi de a crea proiecte deosebite”, declară Dan Mircescu, General Manager
Novatik.
Ce înseamnă Novatik? Esența brandului rezidă în jurul
ideii de inovație și aspirație, iar numele compus creativ, Novatik, a fost
alcătuit prin alipirea cuvintelor: “nou/novator” – făcând trimitere la
caracterul inovativ al produselor – și ”atic” – cu polivalență “parte
superioară a acoperișului” și “frumusețe, bun-gust”, declară Dan Mircescu,
General Manager Novatik.
Compania Final Distribution a încheiat anul 2018 cu o
cifră de afaceri de 30.9 milioane lei, înregistrând o creștere de peste 8% față
de anul 2017 și un profit de 737 000 ron.
În primele șapte luni ale acestui an am înregistrat o
creștere a cifrei de afaceri de peste 23%, față de perioada similară a anului
2018, creștere susținută de brandul Novatik (la care am înregistrat o cifră de
afaceri cu 50% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut).
Anul acesta ne dorim să beneficiem de investițiile
realizate în automatizare și în infrastructura, astfel că prognozăm o creștere
a profitului cu 50%, profit pe care dorim să-l reinvestim ca și până acum în
dezvoltarea companiei noastre și în consolidarea brandului Novatik.
Despre Novatik:
NOVATIK
este compania care produce sistemele de învelitori NOVATIK (țiglă metalică în
panouri mici, tablă prefalțuită, sisteme de jgheaburi și burlane), fiind
totodată și reprezentantul exclusiv în România al brandurilor GERARD – țiglă
metalică cu acoperire de piatră naturală și DELTA – membrane de protecție
pentru acoperiș.
Sediu
Central: str. 9 Mai, nr. 75, Băicoi, jud. Prahova, tel: 0725.081.680
www.novatik.ro