În perioada 15 – 18 februarie, ROMEXPO a organizat ediția de primăvară a Târgului de Turism al României. Peste 22.000 de vizitatori au descoperit cele mai avantajoase pachete turistice pentru anul 2024 și au făcut primul pas către destinația de vis.
175 de companii, din 10 țări (Bulgaria, Emiratele Arabe, Franța, Grecia, Israel, Moldova, România, Slovenia, Ungaria, Tunisia), au adus atmosfera de vacanță și cele mai atractive oferte turistice în pavilionul B2 din Centrul Expozițional.
Ce a însemnat #TTRI2024
Reduceri de până la 50%
Cei prezenți au beneficiat de prețuri exclusive, reduceri semnificative și pachete personalizate care să se potrivească bugetului și dorințelor de călătorie. Topul destinațiilor alese de vizitatori pentru concediul de vară a fost Turcia, Grecia, Bulgaria.
La mare căutare au fost și city break-urile pentru perioada Mărțișorului în Barcelona, Roma, Istanbul, Atena, Lisabona, Paris, Madrid, Londra, Milano și Florența.
Cei care aveau în plan o destinație exotică au găsit la #TTRI2024 pachete reduse cu până la 30%. Cele mai căutate destinații au fost Bali, Maldive, Mauritius, Seychelles și Zanzibar.
Agențiile și tour operatorii s-au întrecut în oferte și pentru vacanța de 1 Mai și Paște 2024. Cele mai populare zone turistice din țara noastră au fost Maramureș și Bucovina, dar și stațiuni de pe litoral, precum: Mamaia, Olimp, Saturn, Vama Veche.
Pachete turistice de lux
Manifestarea a promovat și oferte de lux cu cazări spectaculoase, experiențe culinare rafinate și acces la cele mai interesante atracții turistice. Cea mai scumpă vacanță de la Târgul de Turism al României a fost în Maldive: un pachet de 70.000 de euro care include cazare într-o vilă pe apă de 6*, regim all inclusive și transport.
Destinații inedite
Românii vor să exploreze și locuri mai puțin cunoscute, autentice, pline de farmec, cu peisaje uluitoare și culturi fascinante, astfel că la #TTRI2024 au fost și dornici de vacanțe în Australia, Namibia, Patagonia, Madagascar, Zambia.
Consultanță de top
În cele 4 zile de târg, reprezentanții agențiilor și tour operatorilor au oferit sfaturi prețioase pentru o vacanță fără griji.
Ca la fiecare ediție, Târgul de Turism al României a oferit și o platformă interactivă de dezbateri în care s-au prezentat exemple de bune practici din domeniul turismulul. În plus, manifestarea a intermediat și întâlniri de business între antreprenori și reprezentanți ai domeniului turistic, într-un cadru profesionist de networking.